We are looking for an employee for the position:
B2B Marketing Manager
Place of work:
Gdynia
Do zespołu ATC Cargo poszukujemy doświadczonego Managera Marketingu, którego zadaniem będzie budowanie silnej marki naszej firmy oraz zwiększanie wyników Spółki poprzez generowanie kalorycznych zapytań. Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na budowę i realizację strategii marketingowej firmy i uważasz, że dobry marketing powinien przekładać się na wyższą sprzedaż – to być może czekamy właśnie na Ciebie.


about our company
- We are a well-known brand in the TSL market, serving international concerns,
- A public company with shares listed on the stock market,
- A dynamically developing employer with a rich social offer for employees,
- An open team of energetic and friendly people.
- Test value
we offer
- Possibility of professional development in a professional environment,
- Substantive support of experienced colleagues,
- Employment on the basis of an employment contract,
- Work in a dynamic team,
- Friendly atmosphere at work,
- Internal training,
- Benefits: access to sports cards, private health care and life insurance,
- Participation in ZFŚS,
- Necessary tools for work (phone, computer).
we expect
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Marketing Managera lub wyższym (preferowane doświadczenie w marketingu B2B).
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Poprzednie praktyczne doświadczenie w planowaniu marketingu – także pod kątem budżetu i planowania kampanii.
- Poprzednie doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub zewnętrznymi zasobami (agencje, freelancerzy).
- Umiejętność prowadzenia analiz rynkowych i konkurencyjnych.
- Znajomość narzędzi digital marketingu - m.in. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Google Analytics.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących materiałów marketingowych.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- (Mile widziane) Zainteresowanie możliwościami wykorzystania AI w marketingu.
- (Mile widziana) Znajomość WebFlow oraz Canvy lub innego programu graficznego.
Scope of tasks
Jako solo-marketer Twoim zadaniem będzie analizowanie, planowanie i koordynacja zadań komunikacyjnych marki. Do zadań Marketing Managera należeć będzie między innymi:
- Prowadzenie badań i analiz rynkowych, w tym analiz konkurencji, badań ankietowych, wywiadów jakościowych oraz desk research.
- Opracowywanie i aktualizacja profilów idealnego Klienta (ICP) oraz Buyer Person, a także segmentacja Klientów.
- Współtworzenie i wdrażanie pozycjonowania marki.
- Dobór i organizacja działań komunikacyjnych w odpowiednich kanałach marketingowych.
- Przygotowywanie treści marketingowych oraz realizacja kampanii w wybranych kanałach.
- Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej marki i tworzenie prostych materiałów graficznych.
- Projektowanie i wdrażanie procesów marketingowych, w tym procesów analitycznych, planistycznych i budżetowych.
- Analizowanie wyników kampanii i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności, rekomendowanie usprawnień.
- Wsparcie działów wewnętrznych, szczególnie działu sprzedaży, w zakresie komunikacji marketingowej.
- Wybór i koordynacja pracy zasobów zewnętrznych (agencji, freelancerów).
If you have any questions write to us or call
We are available from Monday to Friday,
from 8:00 a.m. to 4:00 p.m.
from 8:00 a.m. to 4:00 p.m.